mandag den 31. marts 2014

En dejlig weekend med venindeselskab

Vejret i weekenden har været så kønt og det er blevet nydt i fulde drag i sommerhus. Jeg har nemlig været forkælet med en weekend i sommerhus med en veninde... uden mænder og børn :) Bare to kvinder med et udviklet snakke-gen... ingen forpligtelser, ingen aftaler, bare ren afslapning, sofa-ligning og solnydning... Aha!
Så betyder hoste, ondt i halsen og et hoved fuld af snot pludselig ikke så meget.

Alt sammen hjulpet rigtig godt på vej af en tur ved akupunktør! Jo, ser du, jeg har jo gået og bøvlet en del med mit bækken. Det har virkelig drillet og jeg har haft rigtig mange smerter. Og så fik jeg den geniale idé at bestille en tid ved en akupunktør, for at se om det kunne hjælpe på sagerne...og det må jeg så sige ja til! To timer efter første behandling, var smerterne i min lænd forduftet og jeg kunne gå igen! Det er lige før jeg begynder at tro på mirakler :)

Inden weekenden ramte nåede jeg at sy lidt til baby. Et par badeslag blev det til, af nogle håndklæder vi har haft liggende i flere år uden at bruge dem... fordi de simpelthen var for store. Så er det godt de kan få en renæssance i en anden form :)

1 kommentar:

  1. Hvor er det dejligt, at akupunktøren har kunnet hjælpe! Og skønt med en fri-weekend i sommerhus.

    SvarSlet