onsdag den 25. marts 2015

Strik og hygge med tøserne

Jeg havde strikkeklubben på besøg i går, så der skulle jo bages lidt til hygge.

Da jeg havde Hikkeprinsen hjemme hele dagen (dagplejemor havde fri), så havde jeg ikke så meget ledig tid at gøre godt med. Derfor blev der bagt scones, da det er det hurtigste brød, man kan smække sammen.

Men der skulle jo også lidt sødt på bordet, syntes jeg...og der faldt valget på de her raw-kugler, som jeg har fundet opskriften på på bloggen Frau Svensson (tidligere hed den Lullaby).

Jeg har pyntet mine med henholdsvis hakkede hasselnødder og frysetørret granatæble. De blev bare gode, især dem med hakkede nødder da jeg også puttede instant kaffe pulver i den portion :) Så opskirften kan i hvert fald anbefales!

Mellem raw-kugler og scones fik jeg strikket en lille bluse færdig. Jeg mangler bare at hæfte ender og sy knapper i. Det er en barselsgave til en venindes lille dreng, som jeg glæder mig til at give :)
Billeder af blusen kommer når gaven er givet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar