torsdag den 5. marts 2015

Flere forårsbebudere titter frem

Da jeg var ude og fodre hønsene faldt jeg over dette dejlige syn.
Endelig viser mine krokus sine hoveder :)
Jeg har ikke ret mange af dem og derfor er de højt skattet... havde egentlig lovet mig selv sidste forår, at når efteråret kom, så skulle jeg ud og plante krokus-tæpper.

Det blev ikke til, jeg kastede mig over staudeplantning i bedet på nordsiden af huset i stedet :)

Måske jeg skulle love mig selv at det bliver nu her i foråret, at jeg får udvidet min flok af krokus...Når jeg alligevel skal til at flytte dem der er vokset ud i græsplænen?

Og de fine dorotealiljer er også sprunget ud nu. Det har de måske nok været i nogle dage, men jeg har altså ikke opdaget før nu :)

De er nu også vældigt fine, med de små grønne aftegninger nederst på deres "kjoler".

Så det blev en god tur ud til hønsene, selvom vejret ikke er det bedste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar