søndag den 2. august 2015

Ny cykel

Jeg har fået ny cykel. Eller det vil sige, for mig er den ny... jeg har nemlig købt den brugt over DBA! I Silkeborg, til en god penge.

Min gamle cykel var for gammel og trængte til en udskiftning. Og så har jeg brug for, at der er en lav "indstigningshøjde" på cyklen (da jeg stadig bøvler med bækken og ikke kan løfte benene så højt), og det kan man ikke beskylde min gamle cykel for at have!

Så her er dens efterfølger, en rigtig bedstemor-cykel, med god siddekomfort og en opret cykelholdning :)

Jeg har været ude at prøvekøre den, og den kører som en drøm. Jeg havde ungerne med ovre i nabobyen for at proviantere lidt ved den lokale Brugs, med pitstop undervejs ved en legeplads.

Det er dejligt igen at have muligheden for at cykle, få vind i håret og brugt benene! Nu skal jeg til at hente unger på cykel, det bliver godt, gør det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar