mandag den 30. december 2013

Julepynt del III - julekugler

Så blev julepynten pillet ned og lagt i kasser. Nu er det jo tid til at tænke på Nytår.
Jeg havde hjælp af både manden min og Prinsessen til at lægge julepynten i kasser, så jeg fik ikke taget så mange billeder. Men lidt blev det til, udelukkende af julekugler.

Disse julekugler er alle arvestykker fra min Mormor og nogle jeg kan huske tilbage fra jeg var barn. Hvor gamle de faktisk er, ved jeg ikke.



Jeg har en del flere end de viste, både klokker og andre former, men fik dem ikke lige foreviget.

Det er nogle skrøbelige ting og der røg desværre også en gammel julemands-kugle i nedtagningen :(

Det er desværre den slags der kan ske også selvom man passer på og er forsigtig. Men heldigvis kommer der jo også nyt julepynt til, som med tiden vil blive gammelt og få affektionsværdi... dog er det meste af det nye pynt af materialer der ikke så let kan gå i stykker. Men det har jo også sin charme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar