mandag den 2. december 2013

Julen har indfundet sig

Vi er gået i gang med at jule her hjemme. Faktisk har Prinsessen plaget om at hænge julepynt op siden vi tog halloween-pyntet ned...så vi har talt weekender til den 1. søndag i advent, hvor jeg synes at det var acceptabelt at finde julen frem!
Nu er der så julepynt på ALLE falder i stuen både de lodrette og vandrette.

Her er det Prinsessens julekalender hjørne, med hele fire styks... tsk-tsk forkælede barn :)

Den der hænger på væggen, er et arvestykke fra manden min. Han havde den hængende i sit barndomshjem i julen, det synes jeg er lidt sjovt. Og så er det jo Farmor der har syet den og det havde stor betydning for Prinsessen.

Vi har også arvet andet julepynt fra både min og mandens familie. Jeg synes der noget utroligt hyggeligt over det gamle julepynt, som ofte også er eget håndværk... det kan man bare ikke købe sig til i dag (det skulle da lige være i genbrugsbutikken)!

Jeg vil se om jeg kan få taget nogle billeder af noget af det, en dag med sol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar