torsdag den 19. februar 2015

Gaveforberedelser

Manden min har snart fødselsdag, og han skal jo have en gave. Men han ønsker sig ikke noget...bort set fra dyre maskiner til sit værksted og den brænder-dimse-dut, som han købte for to dage siden (! typisk mænd, at gå ud og købe noget, som de kunne have ønsket sig i stedet, to uger før sin fødselsdag)!
Nå, men hvad giver jeg så én der ikke ønsker sig noget?!

Det har jeg været rundt i byen efter i dag...og forberede. På hele tre lokationer og frem og tilbage. Ja, det tog faktisk så lang tid, at jeg blev nødt til at spise min frokost inde i byen også, det var vel nok ærgeligt :)

Jeg gik ind på Gemmestedet, og fik lidt tapas og en latte. Dette passede præcis med den tid, som noget af forberedelsen tog.

(Der bliver lidt hemmelighedskrammeri over det, men manden min læser formentlig med, så jeg kan ikke afslører noget endnu!)
Nu sidder jeg bare her og er spændt på hvordan gaven bliver modtaget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar