onsdag den 31. december 2014

Nytår


Vi har en dejlig stille Nytårsaften... Bare manden min og jeg (efter at Hikkeprinsen er lagt i seng) og vi nyder det.

Prinsessen er på Bjerget og fejre Nytår med Farmor & Farfar, og jeg er sikker på de har en fest... har set et billede med pynt, hatte og ballade!

Og ja, det er julepynt du kan se i baggrunden på dette billede...jeg er ikke kommet til at pakke den væk, jeg har kun nået at tage den ned! Men okk, der er jo masser tid efter nytår, til at nå den slags :)

Der var en der gik mere farverigt ind i det nye år!! Hikkeprinsen faldt og slog sig (mor holdte ikke ordentligt øje) og har fået en kæmpe farverig bule i panden :(

Man kan hurtigt komme til at føle sig som verdens dårligste mor, når sådan noget sker... men jeg er bare ikke super-menneske der kan se og være over alt.

Men stakkels dreng, hvor blev han ked!



Håber at I får et godt Nytår derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar