torsdag den 30. oktober 2014

Så kom frosten


Der har været koldt i nat...sådan med frost. Der var i hvert fald rim på græsset og is på bilruden her til morgen!
Jeg er lidt bekymret for de stauder, fra Staudemarken.dk, som jeg endnu ikke har nået at plante...håber de klarer skærerne! 

















Jeg synes ikke rigtigt, at jeg er klar til vinter endnu. Jojo, jeg takker da for at sommeren/efteråret har varet så længe... vi har stadig dage hvor der er 15 grader udenfor! Sidste år gik Prinsessen i flyverdragt ved denne tid og forrig år faldt den første sne den 29. oktober...så jo, jeg er da taknemlig for vejret i år.

Men jeg er nu stadig ikke klar til vinteren... og det bliver jeg nok bare ikke, for det er ikke min sæson. Det er for mørkt, for vådt, for koldt og for træls...og der er ingen have-tid :(

Men op med humøret, der bliver jo forår igen...jeg vil begrave mig med en af Claus Dalbys bøger (de er så gode fordi de er proppet med billeder til inspiration!) og glæde mig til foråret og planlægge alt det jeg skal nå i haven :) I dag bliver det vist "Den hvide have" jeg vil kaste mig over!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar