søndag den 21. juni 2015

En herskabelig indkørsel

Jeg har været i billigblomst.dk for at købe krukker, store krukker. For jeg havde lige et par velvoksne buksbom uden hjem!!
Vi er ved at få renoveret kloark i vores kvarter og i den forbindelse skulle de to betonringe med buksbom i, vi havde stående ude ved vejen fjernes.

Men jeg kan ikke bare smide store, flotte planter ud, så jeg bestemte mig for, at finde nye hjem til dem :)

Krukkerne ser måske ikke ud af så meget på billederne, men den sorte/grå krukke er altså 80 cm i diameter og 60 cm høj. Og hold nu op et mas vi havde med at få planten i den krukke!!! Det var godt at min bror var kommet og hjalp med at slæbe, og så kom der også en nabo forbi og gav en hånd med :)
 Nu ser min indkørsel helt herskabelig ud (se lige bort fra ukrudtet i forgrunden, ikk)!! Det havde selvfølgelig været pæneste hvis krukkerne havde været den samme farve. Men jeg kan bedst lide terracotta krukker og dem kan man ikke få i så store strørrelser, uden at de koster en halv bondegård, og det synes jeg ikke, jeg ville kaste efter projektet, så derfor faldt valget på plastkrukken.

Det har været en dejlig, men hård, dag i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar