lørdag den 8. november 2014

Dejlig brunch i godt selskab

Jeg har været til brunch i dag med et par venner.
Billedet er lånt på Spiselaugets hjemmeside.
Det var nogle rigtig hyggelige timer og som altid, når man er i godt selskab, gik tiden alt for hurtigt.

Vi var på Godsbanen og spise, hvor Spiselauget har til huse. Her har de i weekenden brunch til 100 kr. per snude, som jeg synes er en meget fornuftig pris for den buffet der er sat op, som både er varieret og forholdsvis stor.

Lokalerne er lidt specielle, rå beton med skæve lofter og vinkler, men alligevel hyggelige rammer at spise i. Det er et sted, som jeg godt kan anbefale, som alternativ til Å-helvedet og dets overskruede priser og tæt-stående, -pakkede border. (Og der var faktisk plads til at have børn og barnevogn med!)

Det var godt at være ude og få lidt mig-tid, uden unger og forpligtelser... Så er der mere overskud på energikontoen, når jeg kommer hjem igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar