mandag den 7. april 2014

Grå weekend med indesysler

Det har godt nok været en trist weekend, sådan vejrmæssigt. Gråt, tåget, regn og med temperaturer omkring de 5 grader... Kom nu forår, vis dig fra din pæne side og send noget sol og lune dage denne vej!

Vi har haft en stille weekend, bare gået og nulleret rundt og lavet meget lidt... jeg tror faktisk Prinsessen havde nattøj på hele lørdag, og det passede damen fortrinligt :)

Jeg har været i gang med det sidste baby-forberedelsesprojekt, at sy betrækket til en puslepude til puslebordet i badeværelset. Og hvorfor ikke bare købe en puslepude, tænker du nok?
Jo ser du, vi har sådan et smart væghængt puslebord, når det slås op fylder det kun 10 cm i dybden ud fra væggen... Men jeg har ikke kunnet finde en puslepude der passer til, da alle de puder jeg er stødt på er højre end puslebordet er dybt!
Vi købte jo puslebordet, i sin tid til Prinsessen, da vi boede i lejlighed og ikke havde så meget plads. Men der er jo ingen grund til at købe nyt det fungere jo fint og kan snildt hænge på badeværelset (og det er bare nemmest at have vask og vand lige ved siden af puslepladsen)... Så derfor har jeg fået skåret en puslepude til efter målene på bordet og derfor skulle jeg jo også have syet det her betræk til puslepuden :)

Betrækket til puslepuden burde have været en lille let sag at sy... Men min hjerne er åbenbart holdt op med at fungere, for jeg kom til at sy om flere gange (Læs: opsprætning ledsaget af eder og forbandelser) og jeg har stadig ikke fået hjørnerne pæne...jeg har simpelthen glemt hvordan man gør!!!? Derudover er jeg også noget udfordret på finmotorikken, da mine fingre/hænder er hævet, fyldt af vand, så det der med at holde på stof og sætte nåle i er ikke nogen nem opgave.

Så pænere hjørner på puden, må vente til jeg har født og fået hjerne og førlighed tilbage :)

Og så kan jeg vist godt afslører, at jeg er begyndt at heppe på baby-ankomst... det kan kun gå for langsomt nu!!! Ud, der blev sagt... UD!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar