lørdag den 4. august 2012

Jeg maler og maler og... del I

Jeg er begyndt at male træværket på huset... igen. Jeg startede nemlig på det projekt sidste sommer med udhænget mod syd, men fik det aldrig gjort færdig. Jeg malede alt for lang tid af gangen og fik derfor ondt i nakken og ryggen og endte ved min fysioterapeut i stedet for at male!

Nå, men nu er jeg altså begyndt igen... og jeg maler kun ½ time af gangen. Lige nu er det hver morgen, da det er syd-siden af husets udhæng jeg er ved, og det skal gerne gøres inden solen står lige på og jeg ikke kan se noget og det bliver for varmt.

Som man måske kan se på billedet er det en lidt farefuld færden på stige jeg er ude i. For jeg vil jo enormt gerne tage hensyn til vores beplantning.

Der er desværre lang vej igen. Nu er jeg kommet til enden af syd-udhaænget, og så er der nord-udhænget og de to gavle til bage... pyyha, det er da fast beskæftigelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar